خانه / جامبوبگ / خرید و فروش کیسه های جامبو دست دوم در اراک

خرید و فروش کیسه های جامبو دست دوم در اراک

قیمت تولید کیسه های جامبو در تهران و مشهد به اصفهان و تبریز متفاوت می باشد. فروش کیسه های جامبو دست دوم در برخی از کارخانجات تولید جامبوبگ در اراک و تهران و اصفهان در شهرهای دیگر بسیار رواج دارد.

خرید گونی جامبو

در این مقاله می خوانید؛

  • تفاوت قیمت تولید کیسه های جامبو در تهران و اصفهان  
  • قیمت فروش گونی جامبو دست دوم در اراک 
  • رول گونی پلاستیکی در چه ابعاد و مدل های تولید می گردد؟
  • بزرگترین تولید کنندگان گونی سیمان در کدام شهرها هستند؟

فروش کیسه های جامبو دست دوم در برخی از کارخانجات تولید جامبوبگ در اراک و تهران و اصفهان در شهرهای دیگر بسیار رواج دارد. قیمت تولید کیسه های جامبو در تهران و مشهد به اصفهان و تبریز متفاوت می باشد.

فروش کیسه های جامبو

تفاوت قیمت فروش کیسه های جامبو در تهران و اصفهان

تولید و فروش انواع کیسه های جامبو در کارخانجات گونی بافی و جامبو دوزی در تبریز و تهران و کرج و یزد و مشهد انجام می شود . کیسه های جامبو در ابعاد و مدل‌های مختلفی با توجه به سفارش مشتری تولید می گردد .بسیاری از محصولات غذایی و کشاورزی با کیسه های جامبو  در بازارهای داخل و خارج از کشور عرضه می گردد . قیمت تولید کیسه های جامبو در تهران و مشهد به اصفهان و تبریز متفاوت می باشد. فاکتورهای مختلفی در تعیین قیمت تولید کیسه جامبو تاثیرگذار است. که  برخی از آنها عبارتند از:

قیمت عمده جامبو

  1. قیمت مواد اولیه پلی پروپیلن در بورس
  2. تیراژ تولید کیسه جامبو
  3. تعداد بند های جامبوبگ
  4. ابعاد تولید گونی جامبو بگ
  5. نوع بافت کیسه جامبو
  6. میزان تحمل بار کیسه جامبو
  7. نوع چاپ روی گونی جامبو
  8.   نوع ماشین آلات گونی بافی
  9. و موارد دیگر

خرید گونی جامبو

جهت استعلام قیمت تولید کیسه های جامبو در تهران و تبریز می توانید با مشاورین فروش مجموعه در تمام ایام هفته تماس بگیرید و یا به دفاتر کارخانجات تولید جامبو در این شهرها مراجعه کنید.

قیمت عمده جامبو

فروش اینترنتی کیسه‌های جامبو دست دوم در اراک

بسیاری از کارخانجات مواد اولیه خود را به صورت عمده خریداری می‌نمایند و پس از تخلیه مواد اولیه کیسه های گونی و کیسه های جامبو را به عنوان دست دوم یا ضایعات به فروش می رسانند. فروش کیسه های جامبو به عنوان دست دوم سبب کاهش هزینه های تولید و جبران هزینه های خرید مواد اولیه می شود . فروش گونی جامبو دست دوم پر سود و رایج می باشد . در شهرهای مختلف که کارخانجات صنعتی فعالیت می‌کنند افراد زیادی اقدام به جمع‌آوری و خرید و فروش گونی جامبو دست دوم می‌نمایند .

کیسه جامبو دست دوم

جامبوبگ دست دوم با توجه به کیفیت و میزان تحمل بار و میزان پوسیدگی آن و ابعاد گونی جامبو قیمت‌گذاری می‌شود .قیمت خرید و فروش گونی جامبو دست دوم در اراک و تبریز و اصفهان با توجه به مواردی که ذکر شد متفاوت می باشد. جهت استعلام قیمت فروش گونی جامبو دست دوم در تیراژ مختلف و ابعاد متنوع می توانید به این افراد مراجعه نموده یا با مشاوران فروش مجموعه تولیدی و بازرگانی آوید در تمام ساعات شبانه روز و ایام هفته به سادگی تماس بگیرید و مشاور نمایید.

کیسه جامبو

رول گونی پلاستیکی در چه ابعاد و مدل های تولید می گردد؟

رول گونی پلاستیکی در کارخانجات گونی بافی تولید می گردد و به دو روش اصلی انجام می شود که عبارتند از :

  1. حلقوی یا گردباف
  2. تاروپودی یا تخت

رول گونی معمولاً جهت گونی دوزی استفاده می‌شود و انواع کیسه گونی در ابعاد مختلف از عرض ۳۰ سانت تا ۱۵۰ سانت قابل تولید می باشد . رول گونی تخت یا گونی نما در عرض‌های دومتری و سه متری و چهارمتری تولید می گردد .

رول گونی پلاستیکی

رول گونی تخت یا گونی نما در عرض‌های دو متری و سه متری و چهار متری تولید می گردد و عمدتاً جهت پوشش نمای ساختمان های در حال ساخت یا فضاسازی و ایجاد حصار در اطراف پروژه های ساختمانی و راهسازی و همچنین مسقف کردن پروژه‌های عمرانی و یا باستانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. رول گونی نما در بازارهای داخلی و خارج از کشور بسیار استفاده می شود . رول گونی تخت یا گونی نمای ساختمان در کیفیت ها و مدل مختلف تولید می گردد که عبارتند از :

  1. رول گونی ساده
  2. رول گونی ضد آب لمینت
  3. رول گونی ضد آب و ضد آفتاب
  4. رول گونی  ضد آفتاب

گونی پلاستیکی نمای ساختمان معمولاً در رنگ های آبی و سفید و طوسی و یا هفت رنگ تولید می گردد.

تولید رول گونی

بزرگترین تولید کنندگان گونی سیمان

استفاده از کیسه گونی جهت حمل و نقل بسیار محصولات معدنی و شیمیایی در سراسر جهان رواج پیدا کرده است. استفاده از گونی های کنفی یا کاغذی در گذشته رایج بوده .اما با توجه به تولید انواع کیسه گونی پلاستیکی و قیمت مناسب آن استفاده از گونی های کنفی یا کاغذی مقرون به صرفه نمی باشد. البته هنوز از گونی کاغذی و کنفی برای بسته بندی برخی از محصولات استفاده می شود.

تولید رول گونی

برخی از صنایع که از کیسه گونی پلاستیکی جهت محصولات خود استفاده می کنند عبارتند از:

  1. صنایع معدنی
  2. صنایع شیمیایی
  3. صنایع پتروشیمی
  4. صنایع غذایی
  5. صنایع ساختمانی
  6. صنایع کشاورزی
  7. صنایع دامی 
  8. صنایع دارویی
  9. صنایع بهداشتی
  10. صنایع نفت و گاز
  11. صنایع نظامی
  12. و غیره

تولید گونی سیمانی

یکی از بزرگترین مصرف کنندگان کیسه گونی پلاستیکی صنایع ساختمانی میباشند. تولید عمده سیمان جهت مصرف در ساخت و ساز و پروژه های راهسازی و ساختمانی  در کشورهای درحال توسعه بسیار اهمیت می باشد. جهت حمل و نقل بسته بندی سیمان بهترین گزینه کیسه های سیمانی adstar می باشد .

 

در اینجا فیلم چاپ و تولید گونی سیمانی adstar را مشاهده می نمایید.

 

 

تولید کیسه های سیمانی adstar کاملاً اختصاصی بوده و فقط برخی از کارخانجات امکان تولید کیسه های سیمانی adstar دارند . خط تولید کیسه سیمانی adstar بسیار پیچیده و با تکنولوژی بالا می باشد. در برخی از شهرهای ایران کارخانجات تولید گونی سیمانی adstar به بهره برداری رسیدند . حجم تولید کیسه سیمان adstar بسیار بالا می باشد .کیسه سیمانی adstar ویژگی خاصی دارد . سهولت استفاده از آن و عدم نیاز به دوخت و برش هنگام پر کردن و استحکام بالا در هنگام حمل و نقل از ویژگی های آن است .

تولید گونی سیمانی

برخی از این کارخانجات عبارتند از:

  • کارخانه  گونی بافی افرا بافت قزوین
  • کارخانه گونی بافی پلیمر کیسه تبریز
  • کارخانه گونی بافی خورجین گستر اراک
  • کارخانه گونی بافی کیسه سیمان زاهدان
  • کارخانه  گونی بافی مهربان الیاف گرمسار
  • و…

تولید گونی سیمانی

جهت خرید عمده گونی  سیمانی adstar مورد نیاز خود می توانید به این کارخانجات مراجعه نموده به قیمت درب کارخانه خریداری نمایید یا با مشاورین فروش این مجموعه تماس گرفته و سفارشات خود را با ارزانترین قیمت همراه با چاپ بر روی گونی خریداری کنید.

حتما ببینید

کیسه جامبوبگ

قیمت عمده خرید کیسه جامبو بگ لمینت در قم

استفاده از انواع کیسه گونی جهت حمل و نقل محصولات فلاح و پودری بسیار رواج …

واتساپ
مشاور فروش