خانه / جامبوبگ / آخرین قیمت کیسه جامبو بگ قیر صادراتی در 1403

آخرین قیمت کیسه جامبو بگ قیر صادراتی در 1403

 قیمت تولید کیسه جامبوبگ قیر با نایلون حرارتی دولایه با توجه به عوامل مختلفی تعیین می‌شود. تولید کیسه جامبوبگ در شهرهای تبریز و اراک و اصفهان و… انجام می‌شود.

خرید گونی جامبو

در این مقاله می خوانید؛

  • فرایند تولید کیسه گونی چاپی چگونه است؟
  • تولید کنندگان گونی جامبو در کدام شهرها هستند؟
  • قیمت جامبوبگ قیر صادراتی در پاییز ۱۴۰۱ در تبریز چقدر است؟
  • مرکز فروش عمده رول گونی نما ساختمانی در اصفهان کجاست؟

تولید کیسه جامبوبگ در شهرهای تبریز و اراک و اصفهان و… انجام می‌شود. قیمت تولید کیسه جامبوبگ قیر با نایلون حرارتی دولایه با توجه به عوامل مختلفی تعیین می‌شود.

قیمت چاپ گونی

فرایند تولید انواع کیسه گونی چاپی

فروش و بازاریابی محصولاتی که در صنعت چاپ و بسته بندی به آن‌ها اهمیت داده می شود ،موجب فروش بالا و موجب استقبال قرار می گیرند.
فرایند چاپ و تصویر بر روی کیسه های گونی در صنایع مختلفی به کار برده می شود. از جمله:

  1. صنایع بهداشتی
  2. صنایع غذایی
  3. صنایع دامی
  4. و صنایع دارویی
  5. صنایع شیمیاییی
  6. صنایع فلزی
  7. صنایع نظامی
  8. صنایع ساختمانی
  9. صنایع پتروشیمی
  10. صنایع کشاورزی
  11. صنایع نفت و گاز
  12. صنایع معدنی و…

خرید گونی چاپی

فرآیند تولید انواع گونی های چاپی به روش های متنوعی به صورت چاپ انواع لوگو تصویر و مشخصات همچنین با روش‌های متنوعی انجام میشود. از انواع چاپ این روش ها را می توان نام برد:

  1. چاپ کلیشه بر روی کیسه
  2. چاپ لیزری بر روی کیسه
  3. چاپ هلیو بر روی کیسه
  4. چاپ تامپو بر روی کیسه
  5. چاپ سیلک بر روی کیسه
  6. چاپ فلکسو بر روی کیسه
  7. و…

خرید گونی چاپی

شما میتوانید برای سفارش چاپ همچنین برای صادرات محصولات متنوع در صنایع گوناگون با تصاویر مشخصات و رنگ های متنوع با مشاورین مجموعه تولیدی بازرگانی آوید از طریق وب سایت و یا تماس تلفنی مشاوره گرفته نوع چاپ محصول و رنگ و شیوه آن را با توجه به نوع مصرف و فروش و همچنین با قیمت مناسب و مقرون بصرفه با کیفیت عالی سفارش دهید.

خرید گونی چاپی

تولید کنندگان گونی جامبو در کدام شهرها هستند؟

تولید کنندگان گونی های جامبو در شهر های مختلفی فعالیت دارند از جمله شهرهای تبریز، اراک ،اصفهان، اهواز زنجان،مشهد ، ارومیه، اردبیل و …. تولید می کنند.
تولید انواع رول های گونی و پارچه‌های پلی پروپیلن در عرض های گوناگون می باشد. انواع  گونی با ضخامت و عرض های مختلف و تنوع در کیسه های صنعتی بیگ بگ و همچنین جامبوبگ و تولید کیسه های مقاوم در برابر آفتاب و قابلیت تحمل ۲۰۰ تا ۱۶۰۰ ساعت یعنی ۲۰۰ روز رو دارا هستند. کیسه های جامبوبگ، کیوبگ، بیگ بگ، اسلینگ و کیو بگ در اندازه ها و فرمت های متنوع از ۴ تا ۸ بند و با ظرفیت و تناژ های گوناگون و با سفارش چاپ و یا بدون سفارش چاپ مشتری تولید می شود.

خرید گونی جامبو

تفاوت قیمت کیسه های جامبو در شهرهای مختلف بسته به عواملی در نوع تولید کیسه همچنین نوع ماشین آلات گونی بافی بستگی دارد از دیگر دلایل عبارتند از:

  1. ابعاد تولید کیسه جامبو
  2. تیراژ و تعداد تولید کیسه جامبو
  3. میزان و تعداد بندهای کیسه جامبوبگ
  4. نوع کفی جامبو
  5. نوع درب جامبو بگ
  6. قیمت مواد اولیه د ربورس
  7. وزن بار داخل جامبو
  8. یووی بودن یا نبودن کیسه های جامبو 
  9. لمینت داشتن کیسه های جامبو
  10. داشتن لایه نایلون داخل کیسه جامبو

خرید گونی جامبو

کیسه های جامبو بر اساس نوع آن و تعداد بند و تسمه و نوع کف آن تقسیم بندی می شود از جمله:

  • کف قیف
  • کف بسته
  • بدون درب
  • با درب صندوقی
  • با درب قیف
  • با درب لیفه
  • با لمینت با لایه نایلون داخلی

خرید گونی جامبو

بزرگترین تولید کنندگان کیسه گونی در شهرهای مختلف ایران عبارتند از:

  1. کارخانه گونی بافی پینک در رشت
  2. کارخانه گونی بافی ابر سیمین در شیراز
  3. کارخانه گونی بافی کاویان پود در همدان
  4. کارخانه گونی بافی پویا کیسه در گنبد
  5. کارخانه کیسه بافی مهربان الیاف در گرمسار
  6. کارخانه گونی بافی سهند بافت در ورامین
  7. کارخانه گونی بافی هشت بهشت اصفهان
  8. کارخانه گونی بافی گلسان در تبریز
  9. کارخانه گونی بافی خورجین گستر در اراک
  10. کارخانه گونی بافی فربافت در اراک
  11. کارخانه گونی بافی زرین شمال در مازندران
  12. کارخانه ترمه بافت در تبریز
  13. کارخانه پلیمر کیسه در تبریز
  14. کارخانه پدیده بافت در اصفهان

خرید گونی جامبو

قیمت جامبوبگ قیر صادراتی در پاییز ۱۴۰۱ در تبریز

کارخانجات و تولیدکنندگان کیسه های جامبو در شهر های مختلفی فعالیت دارد از جمله شهرهای بزرگ اصفهان تبریز زنجان مشهد و اهواز و یزد و دیگر شهرها هستند. مهمترین ویژگی جامبوبگ قیر نوع نایلون درون آن می باشد که تحمل دمای قیر مذاب را داشته باشد.

البته با توجه به اینکه تولید کیسه جامبوبگ قیر بسیار سخت تر بوده لذا تعداد کمی از کارخانجات توانایی تولید کیسه جامبو بعد رو دارند از جمله شهرهای مهم شهر تبریز است که ظرفیت تولید کیسه جامبوبگ ۵۰۰۰ کیسه در روز را داراست. برای صادرات قیر به ترکیه و ارمنستان و آذربایجان می‌توانید به کارخانجات تولید جامبو در شهرک صنعتی اطراف تبریز به صورت حضوری مراجعه و ثبت سفارش کنید و یا از طریق مجموعه تولیدی بازرگانی آوید مشاوره استعلام قیمت قیر صادراتی و سفارش محصول نمایید.

خرید گونی جامبو

خرید گونی جامبو صادراتی نکات کلیدی که می بایست در هنگام خرید به آن توجه کرد در غیر این صورت امکان آسیب های جبران ناپذیر در محصول را ایجاد می کند چرا که شرکت های بازرگانی اطلاعات دقیق راجع به محصول را به صورت جزئی و دقیق ندارندو یا جزئیات فنی مربوط به نوع بسته بندی، نوع حمل و نقل وسیله کیسه جامبو و… را اطلاع ندارند.
مهم ترین نکته این است که برای خرید گونی جامبو  صادراتی از خود کارخانجات تولید کننده خریداری کرده و از کارگاههای گونی دوزی کوچک که تضمینی در رابطه با حجم بالای محصولات شما را ندارند خریداری نکنید. همچنین بدانید که مواد اولیه تولید کیسه جامبو درجه یک بوده و از مواد ضایعاتی و بازیافت استفاده نشده است.

خرید گونی جامبو

همچنین در رابطه با میزان ماندگاری محصول زیر نور آفتاب میزان استحکام گونی مقاومت و تعداد دفعات جابجایی کیسه جامبو برای صادرات را مطلع باشید مجموعه ما یعنی مجموعه تولیدی بازرگانی آوید آماده ارائه مشاوره و خدمات رایگان به صورت شبانه روزی برای نوع محصول صادراتی و ارائه قیمت مناسب و مقرون به صرفه و سفارش تولید و تهیه محصول با کیفیت برای شما مشتریان گرامی را داراست.

خرید گونی رولی

مرکز فروش عمده رول گونی نما ساختمانی در اصفهان

استفاده از رول گونی پلاستیکی جهت نمای ساختمان معمولاً به عنوان پوشش سخت و یا برای ایجاد حصار در اطراف پروژه ها و نمای ساختمان، همچنین مزارع و کاربردهای دیگر به کار میرود.
این محصول از جمله محصول های پر استقبالی است که مصرف بسیار بالا و ویژگی های منحصر به فرد دارد که البته از جهت کیفیت و نوع استفاده آن متفاوت می شود مثلاً گونی های نما یا حصاری معمولا برای نمای ساختمان ساختمان ها و برای محوطه ها و مراقبت درختان و باغ ها به کار میرود برای محافظت دام و طیور کاربرد دارد از جمله ویژگی های گونی های نما ضد آب و آفتاب بودن آن را می توان نام برد.

خرید گونی رولی
از دیگر مزایای آن جلوگیری از ریزش مصالح بر روی عابران و سطوح همچنین عایق بودن در فصول گرما و سرما را می توان نام برد. استان اصفهان از بزرگترین استانهای کشور عزیزمان قطب اصلی تولید مصالح ساختمانی آهن فولاد پتروشیمی را داراست. بعد از نظر مصالح ساختمانی حرف اول را داراست و پیشتاز میباشد. این استان کارخانجات تولید رول انواع گونی ها از جمله گونی های نمای ساختمانی را دارد.

خرید گونی رولی
در اصفهان کارخانجات مدرن در تیراژ بالا به صورت رولی با قیمت مناسبی تولید گونی نما می کند که بسیار مقرون به صرفه می باشد.البته در تیتراژ پایین سفارش تولید به کارگاه های سنتی مقرون به صرفه است که البته ارزانتر از دیگر کارخانجات مدرن می باشد.  مرکز فروش عمده رول گونی نمای ساختمانی کارخانجات شهر اصفهان و یا مراکز فروش عمده رول گونی نمای ساختمانی در اصفهان می باشد.

قیمت رول گونی

همچنین شما می توانید از طریق سرچ در اینترنت به مراکز فروش عمده گونی در اصفهان اطلاعات دریافت کنید. همچنین همکاران ما در مجموعه بازرگانی تولیدی آوید به صورت شبانه روزی آماده مشاوره استعلام قیمت و دادن اطلاعات در این رابطه و ثبت سفارش محصول شما و تحویل محصول در محل مورد نظر شما هستند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مهندس دیواندری
راه های ارتباطی:
شماره تماس و واتساپ: 09036501463
شماره تلفن ثابت:02136809378
شماره فکس:02136809122
کانال تلگرام: avidbags@
اینستاگرام: avidbags@
آدرس سایت: www.avidbag.com
پست الکترونیکی: avidbag@gmail.com
ادرس کارخانه : تهران . شهرک صنعتی قرچک

حتما ببینید

کیسه جامبوبگ

قیمت عمده خرید کیسه جامبو بگ لمینت در قم

استفاده از انواع کیسه گونی جهت حمل و نقل محصولات فلاح و پودری بسیار رواج …

واتساپ
مشاور فروش