خانه / گونی پلاستیکی / خرید عمده کیسه توری میوه بقیمت درب کارخانه در بابل

خرید عمده کیسه توری میوه بقیمت درب کارخانه در بابل

 کیسه توری میوه در انواع مختلف تولید می‌شود. خرید و فروش کیسه توری میوه و پیاز و سیب زمینی در میان باغداران و کشاورزان رشت و بابل و سنندج و.. رواج دارد.
قیمت گونی توزی
در این مقاله می خوانید؛
  • قیمت پخش عمده گونی دست دوم در تهران چقدر است؟
  • مرکز خرید عمده کیسه توری میوه بقیمت درب کارخانه در بابل کجاست؟
  • فرایند چاپ تصویر روی گونی صدفی  چگونه می باشد؟
  • قیمت عمده فروش انواع گونی پیاز در سنندج و قزوین چه تفاوتی دارد؟

خرید و فروش کیسه توری میوه و پیاز و سیب زمینی در میان باغداران و کشاورزان رشت و بابل و سنندج و.. رواج دارد. کیسه توری میوه در انواع مختلف تولید می‌شود.
.قیمت توری پیاز

مرکز خرید عمده کیسه توری میوه بقیمت درب کارخانه در بابل

در فصل برداشت محصول مرکبات یکی از دغدغه‌های باغداران بسته بندی مناسب محصول و ارسال آن به بازارهای سراسر کشور با کمترین ضایعات میباشد. کیسه های توری یا راشل مخصوص انواع میوه جات صیفی جات سبزیجات و مرکبات هستند که در مدل و بافت های متفاوتی به بازار عرضه می‌شود ضخامت‌های اینطوری های میوه را نیز متفاوت است.
قیمت توری پیاز

کیسه های توری میوه راشل از لحاظ ویژگی نیز با همدیگر متفاوت هستند از جمله:

  • از نظر رنگ
  • از جهت ظرافت
  • از جهت ضخامت 
  • از نظر سایز
  • و…

لذا تفاوت در نوع کیسه های میوه موجب تفاوت قیمت کیسه های توری راشل میشود. جهت خرید عمده کیسه توری میوه به قیمت درب کارخانه در بابل و دیگر شهرها می توانید به سایت‌های عمده‌فروشی و فروشگاه‌های اینترنتی پیگیری کنید .

قیمت توری پیاز
با توجه به افزایش قیمت مواد اولیه در تولید کیسه های توری در چند ماه اخیر قیمت های تمام شده این محصول در بازار بالا رفته و لذا نمی توان قیمت دقیقی برای انواع کیسه ای توری میوه ارائه کرد می توانید از طریق مجموعه تولیدی بازرگانی آوین از وبسایت و یا از طریق تماس تلفنی با مجموعه و مشاورین استعلام قیمت روزانه برای خرید عمده محصول در شهر بابل و دیگر شهرها با کیفیت و قیمت بسیار مناسب ثبت سفارش نمایید.
قیمت توری پیاز

قیمت پخش عمده گونی دست دوم در تهران

تولید و فروش گونی های پلاستیکی در تمام نقاط ایران همچنین فروش گونی های دست دوم و نو با کیفیت عالی جهت صادرات و فروش در سراسر کشور و همچنین عرضه و تولید محصولات پلی پروپیلن و همچنین  تولید گونی های پلاستیکی به صورت رول زمینه کاری ما می باشد.خرید و فروش گونی های دست دوم جزو محصولات سودآور است چرا که فروشنده محصول با قیمت مقرون به صرفه توان بسته بندی کالای خود را دارد. شما میتوانید از طریق وبسایت مجموعه تولیدی بازرگانی آوید و یا از طریق تماس برای خرید و فروش گونی های دست دوم و نو با قیمت مناسب با ما ارتباط بگیرید.
قیمت گونی دست دوم
گونی های دست دوم استفاده های زیادی در صنعت هایی که وابسته به کشاورزی و پتروشیمی دارند. همچنین به دلیل خرید و فروش گونی های دست دوم و قیمت مناسب این گونی ها، همچنین در زمینه های مختلف از جمله صنایع پلاستیکی این گونی ها از اهمیت بالایی برخوردار است .خریداران و فروشندگان گونی های دست دوم با توجه به نیاز خود ,گونی مناسب را برای صنعت مورد نظرشان سفارش داده با قیمت و کیفیت مناسب و مقرون به صرفه تهیه می کنند.
قیمت گونی دست دوم
در انواع مختلف با توجه به نوع کارایی، اندازه، رنگ و غیره قابل استفاده هستند. از جمله دلایل فروش گونی های دست دوم که در اندازه های مختلف و انواع متفاوت هستند مخصوصا از نوع پلاستیکی آن بیشتر در صنایع پلاستیک پلی اتیلن کاربرد دارند به خاطر کارایی، اندازه، رنگ، مقاومت و استحکام آن مورد استقبال خریداران گونی های دست دوم می باشند. با توجه به تنوع گونی های دست دوم نوع کیفیت استخدام و نوع کاربرد گونی ها می توانید با تماس از طریق مشاور این مجموعه تولید بازرگانی آوید از طریق وب سایت استعلام قیمت روزانه نمایید و گونی های با کیفیت قیمت مقرون به صرفه را ثبت سفارش نمایید .
قیمت گونی دست دوم

فرایند چاپ تصویر روی گونی های صدفی

همانطور که می‌دانید فرایند چاپ تصویر برای کیسه های گونی ها از جمله گونی های صدفی تاثیر بسزایی در فروش موفق محصول را دارست.صنعت چاپ و بسته بندی با توجه به پیشرفت‌های زیادی در صنایع مختلف از جمله صنایع غذایی و شیمیایی و بسته بندی به روز پلاستیکی و کارتونی و نایلونی کیسه های گونی رواج بسیاری دارد، همچنین چاپ بر روی کیسه گونی تاثیر بسزایی در بازاریابی و فروش محصولات در سطح داخلی و همچنین در سطح جهانی ایفا می‌کند.

قیمت گونی صدفی

چاپ لوگو و توضیحات به صورت تک رنگ و دو رنگ و به صورت تصاویر بر روی کیسه های بومی با توجه به تکنولوژی های پیشرفته امروز بسیار راحت انجام شده و به روش‌های مختلفی چاپ انواع لوگو و تصاویر بر روی کیسه های گونی سفارش داده میشود. کیسه bopp صدفی boppصدفی پرمصرف ترین کیسه ها جهت بسته بندی محصولات می باشد این کیسه متشکل از سه لایه می باشد. لایه داخلی گونی پلاستیکی دوم لایه میانی لمینت یا پلی اتیلن و سوم لایه خارجی روکش bopp می باشد.

قیمت گونی صدفی

از ویژگی‌های مهم این نوع پاکت علاوه بر ظاهری آراسته و زیبا مقاومت بالا و عالی دربرابر تست کششی و پرتابی و مقاومت در برابر رطوبت را می توان نام برد.همچنین این محصول امکان نگهداری رطوبت داخلی محصول در پاکت را داراست.امکان چاپ تصویر بر روی این کیسه ها با تنوع و روش های متنوع قابل سفارش استاز جمله روش‌های متنوع چاپ بر روی گونی ها عبارتند از:

قیمت گونی صدفی

  • روش چاپ لیزری
  • روش چاپ کلیشه
  •  روش چاپ هلیو
  •  روش چاپ تامپو
  • روش چاپ فلکسو
  • روش چاپ هلیو
  • روش چاپ شابلون
  • و غیره…

قیمت گونی صدفی

در این قسمت فرایند چاپ تصویر به روش bopp بر روی گونی ها مشاهده می‌کنید.

 

 

چاپ تصویر بر روی گونی ها معمولا به روش چاپ هلیو و چاپ مرکزی در چند مرحله صورت می‌گیرد. کیفیت چاپ تصویر به روش  هلیو و چاپ  مرکزی bopp کیفیت بسیار بالایی داراست .انواع کیسه گونی با روکش bopp چاپ تصویری:

  • کیسه گونی bopp چاپ تصویر ی شفاف شفاف
  • کیسه گونی bopp چاپ تصویر ی شفاف صدفی
  • کیسه گونی bopp چاپ تصویر ی شفاف متالایز
  • کیسه گونی bopp چاپ تصویر ی شفاف کاغذی
  • کیسه گونی bopp چاپ تصویر ی شفاف صدفی
  • کیسه گونی bopp چاپ تصویر ی مات صدفی
قیمت گونی صدفی

قیمت عمده فروش انواع گونی پیاز در سنندج و قزوین

امروزه کشاورزان پیاز برای فروش آسان و بسته‌بندی مناسب محصولات خود از کیسه گونی توری پیاز که دارای ویژگی های عالی و منحصر به فرد است استفاده می‌کنند. این نوع کیسه های توری در اندازه های متفاوت و بنابر درخواست متقاضی تولید و عرضه می شود. وزن مختلف کیسه های توری که به صورت استاندارد تولید می‌شود .بنابر نیاز بازار عرضه می شود. در کیسه گونی توری به سبب تهویه هوا که به آسانی و راحتی در کیسه میچرخد و موجب جلوگیری از خراب شدن پیاز می شود سبب استقبال فراوان خریداران این محصول شده است.
قیمت توری پیاز
با توجه به اینکه گونی‌های پیازتوری برای جابجایی باید دارای بافت مناسب تهویه هوا و استحکام و مقاومت بیشتری برخوردار باشند لذا تولیدکنندگان و کارخانه هایی که این محصول را تولید می‌کند علاوه بر در نظر گرفتن وزن کم خود گونی استحکام و بافت غیر متراکم در تار و پود را در نظر می‌گیرند. اکثر تولید کنندگان گونی پلی پروپیلن را انجام داده. از آنجایی که کیسه های نگهداری پیاز تنها باید ضدآفتاب و همچنین ساده تولید شده باشد و کمتر از لایه لمینت اضافه شده باشد. به گونی های مناسب برای جابجایی پیاز توری های راشل نیز می گویند.
قیمت توری پیاز
اندازه های کیسه های گونی توری:
  • ۷ کیلوگرم=۵۰× ۳۱
  • ۱۰ کیلوگرم=۵۰× ۳۷
  • ۱۵ کیلوگرم=۶۵× ۳۷
  • ۲۰کیلوگرم=۶۵× ۴۵
  • ۳۰کیلوگرم=۸۰× ۵۰
  • ۴۵کیلوگرم=۸۰× ۶۰
قیمت توری پیاز
خرید عمده توری و گونی پیاز به صورت عمده مقرون به صرفه تر از خرید از خرده فروشان است چرا که موجب کاهش هزینه های واسطه ها و خرده فروشان و دلالان می‌شود .همچنین به دلیل عدم خراب شدن این گونی ها بعد از مصرف امکان مصرف مجدد در چند ماه آینده را نیز داراست, همچنین خرید عمده گونی ،هزینه حمل و نقل نیز به نسبت خرید های جزئی که هر بار هزینه‌های خود را دارد مورد توجه است.
قیمت گونی توزی
خرید عمده  گونی مناسب کشاورزان و زمین داران  و مناسب فروشندگان عمده پیاز می باشد. همچنین مناسب عرضه کنندگان پیاز در بازار عمده  تره بار می باشد. با توجه به تنوع قیمتهای گونی لیست قیمت ثابتی از محصول وجود ندارد. یعنی به دلیل کیفیت نوع گونی و جنس همچنین نوع کارخانه تولید کننده و ماشین آلاتی که این گونی ها را تولید کرده، قیمت آن متغیر می باشد.
قیمت توری پیاز
لذا قیمت عمده فروش انواع گونی پیاز در سنندج و قزوین و همچنین شهرهای دیگر متفاوت است.برای خرید انواع توری پیازی و سیب زمینی و مرکبات در شهرهای مختلف از جمله گونی پیاز در سنندج و قزوین و اراک و  برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق سایت ما و یا با تماس با مشاورین مجموعه آوید ارتباط گرفته و سفارش دهیدو با قیمت مناسب دریافت نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مهندس دیواندری
راه های ارتباطی:
شماره تماس و واتساپ: 09036501463
شماره تلفن ثابت:02136809378
شماره فکس:02136809122
کانال تلگرام: avidbags@
اینستاگرام: avidbags@
آدرس سایت: www.avidbag.com
پست الکترونیکی: avidbag@gmail.com
ادرس کارخانه : تهران . شهرک صنعتی قرچک

حتما ببینید

فروش کیسه گونی در مشهد

فروش کیسه گونی در مشهد با قیمت تولیدی در 1403+ فیلم چاپ تصویری

خرید و فروش کیسه گونی بازار بسیار داغی دارد و بسیاری از کشاورزان و صنایع …

واتساپ
مشاور فروش