خانه / گونی پلاستیکی / کاهش قیمت گونی توری سیب زمینی تابستان 1403

کاهش قیمت گونی توری سیب زمینی تابستان 1403

امروزه تولید کنندگان سیب زمینی برای فروش آسان و بسته بندی مناسب برای محصول خود از کیسه گونی توری سیب زمینی که دارای ویژگی های عالی است، استفاده می کنند. قیمت گونی توری با توجه به ابعاد و جنس آن در تهران و تبریز و رشت و گرگان و..  مشخص می شود.

قیمت توری پیاز

در این مقاله میخوانید؛

  • تولبید انواع گونی توری سیب‌زمینی و پیاز
  • دلایل کاهش قیمت گونی توری سیب‌زمینی در همدان چیست؟
  • قیمت خرید عمده گونی لمینت از اصفهان چقدر است؟
  • چاپ انواع گونی صادراتی با قیمت ارزان در تهران
  • تولید انواع رول گونی نما در تبریز چگونه است؟

قیمت گونی توری با توجه به ابعاد و جنس آن در تهران و تبریز و رشت و گرگان و..  مشخص می شود. امروزه تولید کنندگان سیب زمینی برای فروش آسان و بسته بندی مناسب برای محصول خود از کیسه گونی توری سیب زمینی که دارای ویژگی های عالی است، استفاده می کنند.

قیمت گونی توری

تولبید انواع گونی توری سیب‌زمینی و پیاز

کیسه های توری در اندازه های متفاوت عرضه می‌شوند که بنابر درخواست متقاضی تولید کننده کیسه را در وزن های مختلف استاندارد محصول تولید میکند. از جمله ویژگی های این نوع کیسه گونی ابعاد و ظرفیت مناسب و راحتی در بسته بندی کردن محصول ،حمل آسان، استاندارد محصول و نظم مناسب محصول برای جابجایی می باشد. در این نوع کیسه گونی توری به جهت ساختار عالی محصول که باعث میشود هوا به راحتی در کیسه چرخش کند و از خراب شدن سیب زمینی جلوگیری کند سبب استقبال فراوان خریداران شده است .

قیمت گونی توری

تولید و بازرگانی آوید تولید و پخش انواع کیسه توری های پلاستیکی در صنعت کشاورزی برای بسته بندی محصولات از جمله پیار، سیب زمینی، انواع مرکبات من جمله پرتقال، هویج ،لیمو ترش و سایر محصولات مورد استفاده را با قیمت مناسب و دوام و استحکام بالا در رنگ ها و اندازه های مختلف عرضه می کند.

گونی توری در انواع مختلف تولید می شود که عبارتند از:

  1. گونی توری ترک
  2. گونی توری راشل
  3. گونی توری کنفی
  4. گونی توری اکشن بگ
  5. توری پلاستیکی پیازی
  6. توری مخصوص قارچ
  7. و..

قیمت گونی توری

قیمت تولید گونی توری جهت بسته بندی در تهران و اصفهان و رشت و ساری و تبریز بسیار متفاوت می باشد. برای خرید انواع توری پیازی و سیب زمینی و مرکبات در شهرهای مختلف و کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق سایت ما و یا با شماره تلفن مشاورین ما تماس حاصل کرده و سفارش خرید آسان و امن تا درب مکان و شهر مورد نظر خود را سفارش دهید.

اندازه های کیسه گونی توری به این شرح می‌باشد:

  • 7 کیلو گرم = 50×30
  • 10 کیلوگرم = 50×35
  • 15 کیلوگرم = 65×35
  • 20 کیلوگرم = 70×40
  • 30 کیلوگرم = 80×50
  • 45 کیلوگرم = 80×60

قیمت گونی توری

قیمت تولید گونی توری جهت بسته بندی انواع سیب زمینی و پیاز و پرتقال و مرکبات در تهران و اصفهان و رشت و ساری و تبریز بسیار متفاوت می باشد .خرید انواع توری پیازی و سیب زمینی و مرکبات در شهرهای مختلف می توانید با ما تماس بگیرید.

قیمت توری پیاز

دلایل کاهش قیمت گونی توری سیب‌زمینی در همدان

از جمله دلایل کاهش قیمت گونی توری سیب زمینی در همدان را می توان نوسانات قیمت دلار در مواد اولیه پتروشیمی و بازار دانست. همچنین عدم نقدینگی لازم خریداران، به دلیل بالا رفتن قیمت دلار و همچنین نوسان عرضه و تقاضا در بازار و افزایش مقطعی قیمت گونی موجب شد تا با این نوسانات قیمتی و مقطعی با کاهش قیمت به دلیل کاهش تقاضا رو به رو شویم. جهت استعلام قیمت انواع گونی و کسب اطلاعات با مشاورین فروش این مجموعه تماس بگیرید.

قیمت گونی توری

قیمت خرید عمده گونی لمینت از اصفهان

این نوع گونی به دلیل اینکه دارای یک لایه پارچه  پلی پروپیلن  و یک لایه لمینت است که جنس لمینت آن نیز از پلی اتیلن ساخته شده. لذا مقاوم و محکم تر از گونی های پلاستیکی است.

قیمت رول گونی

از مزیت های این نوع کیسه های لمینت دار:

  1. قابل شستشو بودن
  2. ضد آب بودن کیسه آب و عدم نفوذ رطوبت در آن
  3. به دلیل اینکه لایه لمینت دار آن قابل بازیافت است و از پارچه هایی آن میتوان بارها استفاده کرد . موجب حفاظت از محیط زیست می شود.
  4. به دلیل اینکه از لایه پلاستیکی و لمینت دار استفاده می شود، مقاومت بیشتری در نگهداری محصول داراست که براحتی موجب پارگی نمی شود . لمینت آن‌ها نیز مواد را حفظ می‌کنند و مناسب برای مواردی است که محصول ذرات ریز دارد.
  5. وزن کم محصول و انعطاف بالای آن به دلیل کیفیت بالا و ضد آب بودن و مقاومت آن، باعث می شود در برابر جابجایی اجسام و کالاهای سنگین دیرتر پاره و یا خراب شود.
  6. امکان چاپ بر روی کیسه هایی که جنس لمینت دارند وجود دارد.

قیمت چاپ گونی لمینت

برای دریافت قیمت خرید عمده گونی لمینت از اصفهان و تهران با کارشناسان ما تماس حاصل کرده ضمن مشاوره و استعلام قیمت می تونید خرید آسان و امن با ارسال در شهر مورد نظر خود را تجربه کنید.

قیمت گونی صدفی

قیمت گونی های لمینت دار

قیمت گونی لمینت دار متفاوت است، از جمله دلایل آن می‌توان به این موارد اشاره کرد:

  • چند لایه بودن لمینت گونی _تولیدکننده این محصول که موجب تفاوت قیمت آن می‌شود اشاره کرد همان طور که می دانید در شهر اصفهان و رشت و همدان تولید این محصول انجام می شود.
  • از دیگر دلایل تفاوت قیمت این نوع گونی کیفیت ساخت و نوع دوخت و اتصال آن می‌باشد
  •  از دیگر دلایل، کیفیت مواد تشکیل دهنده ،جنس کیسه
  • همچنین ابعاد کیسه در تعیین قیمت آن نقش بسزایی دارد.

قیمت چاپ گونی

از بهترین مراکز فروش کیسه های لمینت دار و انواع کیسه های رول گونی پلاستیکی در اصفهان، رشت و همدان با بهترین محصول و قیمت ارزان از شرکت تولید و بازرگانی آوید با شماره تلفن این از طریق سایت تهیه کنید.

قیمت چاپ گونی لمینت

چاپ انواع گونی صادراتی با قیمت ارزان در تهران

همانطور که می‌دانید برای بالا رفتن فروش محصول در صنعت بسته بندی روش چاپ لوگو چاپ تصویر و برند بر روی کیسه گونی موجب شناخته شدن محصول میشود.  برای سفارش چاپ انواع گونی صادراتی با کیفیت و قیمت ارزان در تهران با گروه تولیدی و بازرگانی آوید  تماس بگیرید. گروه تولیدی و بازرگانی آوید علاوه بر تهران در شهرهای مختلف نیز سفارش پذیرفته و محصول نهایی چاپ شده با کیفیت را در شهر مورد نظر متقاضی ارسال می کند.

قیمت چاپ گونی

چاپ بر روی کیسه گونی با روش های مختلفی صورت می پذیرد از جمله:

  1. چاپ لیزری بر روی کیسه گونی
  2. چاپ تامپون بر روی کیسه گونی
  3. چاپ هلیو بر روی کیسه گونی
  4. چاپ فلکسو بر روی کیسه گونی
  5.  چاپ کلیشه بر روی کیسه گونی
  6. و غیره

در اینجا چاپ تصویر بر روی کیسه گونی و فرآیند آن را به روش bopp مشاهده می کنید.

تولید انواع رول گونی نما در تبریز

رول گونی معمولاً برای مکان ها و کارخانجات برای قرار دادن مواد خشک ویا در کارهای ساختمانی و نمای ساختمان در ابعاد و اندازه های گوناگون متناسب با نیاز متقاضیان انجام می شود. انواع رول گونی نما در تبریز و رشت و… با کیفیت عالی و همچنین با مواد اولیه عالی صورت می گیرد.  در کارخانه تولید گونی با توجه به نوع گونی و جنس آن توسط اپراتور ها و دستگاه های پیشرفته انجام می‌شود.

قیمت رول گونی

به عنوان نمونه از مواد پلاستیکی مخصوص ،گونی های پلاستیکی را تولید می‌کنند که با دستگاه های بافندگی مخصوص و دوک های بزرگ از نخ های پلاستیکی متناسب با نیاز مشتری در ابعاد و ضخامت های مختلف تولید می شود. گونی نما در ابعاد 2و 3 و 4 متری تولید می شود.  گونی نما در انواع مختلف تولید می شود که عبات است از:

  1. گونی نما ساده 
  2. گونی نما ضد آب 
  3. گونی نما ضد آفتاب 
  4. گونی نما ضد آب و ضد آفتاب

قیمت رول گونی

برای سفارش ،تهیه و تولید این محصول با کیفیت مرغوب از کارشناسان گروه تولیدی و بازرگانی آوید مشاوره بگیرید و با تجربه خرید آسان و امن به لیست مشتریان دائمی این مجموعه بپیوندید. برای ثبت سفارش و دریافت اطلاعات لازم می توانید با وب سایت این مجموعه و یا از طریق تماس با کارشناسان، کیفیت متفاوت و عالی را با این شرکت تجربه کنید .

خرید گونی رولی

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مهندس دیواندری
راه های ارتباطی:
شماره تماس و واتساپ: 09036501463
شماره تلفن ثابت:02136809378
شماره فکس:02136809122
کانال تلگرام: avidbags@
اینستاگرام: avidbags@
آدرس سایت: www.avidbag.com
پست الکترونیکی: avidbag@gmail.com
ادرس کارخانه : تهران . شهرک صنعتی قرچک

حتما ببینید

قیمت گونی پلاستیکی رولی

لیست قیمت گونی پلاستیکی رولی صادراتی در تهران از98 تا 1403

رول گونی پلاستیکی در کارخانجات گونی بافی تولید می‌گردد. جهت استعلام قیمت گونی پلاستیکی رولی …

واتساپ
مشاور فروش