خانه / گونی پلاستیکی / آخرین قیمت انواع گونی سه خط در تابستان 1403

آخرین قیمت انواع گونی سه خط در تابستان 1403

گونی سه خط پسته ای بسیار ضخیم می باشد .در ابعاد 70 در 120 تولید می شود و گرماژ آن حدود 180 گرم و 200 گرم می باشد. انواع کیسه گونی جهت بسته بندی محصولات غذایی و کشاورزی استفاده می شود.

در این مقاله می خوانید؛

  • دلایل افزایش قیمت گونی سه خط کاهی در اهواز و تهران در تابستان 1403 ؟
  • قیمت فروش عمده گونی سه خط پسته ای در کرمان   چقدر است؟
  • جهت صادرات انواع گونی با چاپ تصویری به ارمنستان و پاکستان چه کار کنیم؟

.قیمت گونی سه خط

انواع کیسه گونی جهت بسته بندی محصولات غذایی و کشاورزی استفاده می شود. قیمت گونی سه خط پسته در کرمان و یزد و اصفهان و اهواز بسیار متفاوت است. گونی سه خط پسته ای بسیار ضخیم می باشد .در ابعاد 70 در 120 تولید می شود و گرماژ آن حدود 180 گرم و 200 گرم می باشد.

دلایل افزایش قیمت گونی سه خط کاه در اهواز و تهران در تابستان 1403

بسیاری از صنایع مختلف برای بسته بندی محصولات خود و عرضه در بازارهای فروش از کیسه گونی های پلاستیکی استفاده می کنند. کیسه گونی پلاستیکی در انواع مختلفی تولید می شود. برخی انواع کیسه گونی پلاستیکی عبارتند از:

قیمت گونی سه خط

  1. گونی پلاستیکی ساده
  2. گونی پلاستیکی لمینت
  3. گونی پلاستیکی عریض
  4. گونی پلاستیکی سیمانی adstar
  5. گونی پلاستیکی کامپوزیت
  6. گونی پلاستیکی جامبو
  7. گونی پلاستیکی bopp
  8. و..

قیمت گونی سه خط

انواع محصولات کشاورزی و دامی و غذایی امروزه از گونی پلاستیکی برای جابجایی و بسته بندی استفاده می کنند. یکی از پرمصرف ترین محصولات کشاورزی در جهان گندم و برنج می باشد. گندم و برنج دارای ساقه و کاه می باشد که برای خوراک دام استفاده می شود. پس از جداسازی گندم و برنج برای بسته بندی انواع کاه و علوفه از گونی  عریض استفاده می شود. گونی عریض در ابعاد مختلف در بیرجند و اهواز و خرم آباد و کرمانشاه و رشت و دیگر شهرها استفاده می گردد.

قیمت گونی سه خط

برخی از انواع گونی عریض کاه در رنگ های سفید یا نارنجی به شرح زیر می باشد:

  • گونی 70*110
  • گونی 70*120
  • گونی 80*120
  • گونی 90*150
  • گونی 90*140
  • گونی 90*160
  • گونی 90*180
  • گونی 85*160
  • گونی 85*180
  • گونی 100*150
  • گونی 110*160
  • گونی 110*170
  • گونی 100*170
  • و…

قیمت گونی سه خط

جهت خرید محدود گونی سه خط عریض جهت بسته بندی انواع علوفه و کار در ابعاد و انواع مختلف می توانید با فروشندگان کیسه گونی در ابزار فروشی ها و پلاستیک فروشی ها معامله نمایید . یا با مشاورین فروش مجموعه تماس گرفته و در تیراژ بالا با قیمت ارزان در شهر خود تحویل بگیرید.

قیمت گونی سه خط

قیمت گونی سه خط عریض که برای بسته بندی کاه و علوفه استفاده میشود با توجه به ابعاد آن محاسبه می شود. قیمت گونی سه خط عربض که معمولاً نارنجی می باشد، در تابستان ۱۴۰۱ بسیار افزایش داشت. با توجه به افزایش مصرف انواع گونی کاه و تولید انواع گندم و برنج توسط کشاورزان در سراسر کشور گونی عریض دچار کمبود گردید. البته که از دلایل افزایش قیمت گونی سه خط خط کاهی در اهواز و تهران و مشهد و دیگر شهرها صادرات انواع رول گونی عریض توسط کارخانجات گونی بافی در بهار ۱۴۰۱ بود.

قیمت گونی سه خط

قیمت فروش عمده گونی سه خط پسته ای در کرمان  

آجیل و خشکبار ایرانی در بسیاری از نقاط جهان شناخته شده می باشد. صادرات انواع آجیل و خشکبار ایرانی در بسته بندی های مختلف در بازارهای داخلی و خارجی عرضه می شود. هنگام برداشت پسته و بادام و گردو در بسیاری از نقاط ایران مانند کرمان و اصفهان و ساوه و تبریز و مشهد و دیگر شهرها از گونه های پلاستیکی بزرگ استفاده می کنند. برای بسته بندی های صادراتی و معمولاً از انواع گونی پلاستیکی با چاپ تصویر یا بسته بندی های کارتونی و نایلونی کوچک استفاده می شود.قیمت گونی سه خط

استفاده از کیسه گونی و انواع بسته بندی دیگر با توجه به نوع بازار مصرف و روشی  که برای حمل و نقل انواع خشکبار استفاده می شود تفاوت دارد.  در کرمان و رفسنجان و اراک و یزد و سبزوار جهت حمل و نقل انواع پسته هنگام چیدن از مزرعه تا انبار از کیسه گونی سخت محکم سفید استفاده می شودو که گونی سه خط پسته ای معروف می باشد و قیمت گونی سه خط پسته مختلف متفاوت است.

تولید گونی پسته ای عموما در کارخانجات گونی بافی در شیراز و اصفهان انجام می شود. قیمت گونی سه خط پسته با توجه به ابعاد و ضخامت آن متفاوت می باشد. گونی سه خط به رنگ سفید با سه خط مشکی تولید می شود و در ابعاد ۷۰ در ۱۲۰ می باشد.  گونی سه خط پسته ای با ضخامت های مختلفی در بازار به فروش می رسد.

قیمت گونی سه خط

تفاوت اصلی قیمت گونی سه خط پسته ای به خاطر وزن و گرماژ گونی می باشد. که عموماً در ۳ نوع در بازار تولید و عرضه می‌شود که عبارتند از:

  • ۷۰در۱۲۰ وزن ۱۴۰ گرم
  • ۷۰در۱۲۰ وزن ۱۸۰ گرم
  • ۷۰در۱۲۰ وزن ۲۰۰ گرم

جهت استعلام قیمت و خرید گونی سه خط پسته ای مورد نیاز خود در تیراژ بالا در یزد و اصفهان و کرمان و اراک و.. میتوانید با مشاورین فروش این مجموعه تماس گرفته و با ارزان ترین قیمت خریداری نمایید.

قیمت گونی چاپی

صادرات انواع گونی با چاپ تصویری به ارمنستان و پاکستان

بسته بندی بسیاری از محصولات کشاورزی و شیمیایی با استفاده از کیسه گونی پلاستیکی انجام میشود. در کشورهای اطراف ایران به دلیل نبود کارخانجات گونی بافی برای تامین کیسه گونی مورد نیاز خود به کارخانجات ایرانی مراجعه می کنند. تولید کیسه گونی در کارخانجات گونی بافی در تبریز و تهران و اصفهان و همدان و شیراز و دیگر شهرها انجام می شود.قیمت گونی چاپی

البته چاپ تصویر و لوگو بر روی کیسه گونی برای بسته بندی محصولات صادراتی بسیار مهم می باشد. چاپ و دوخت انواع کیسه گونی در ایران و ترکیه و چین معمولا انجام می شود. قیمت چاپ گونی تصویری در ایران بسیار ارزانتر می‌باشد. صادرات انواع گونی با چاپ تصویری از ایران به کشورهای مختلف بسیار رواج دارد. تولیدکنندگان در کشورهای مختلف اطراف ایران برای تامین گونی مورد نیاز خود به کارخانجات چاپ و دوخت کیسه گونی در ایران مراجعه می کنند.

قیمت گونی چاپی

برخی از کارخانجات چاپ و دوخت کیسه بصورت حرفه‌ای در ایران عبارتند از:

  1. کارخانه روناس پلیمر در اصفهان
  2. خانه زرین کیسه در قم
  3. کارخانه گونی بافی پینک در رشت
  4. کارخانه بافی هشت بهشت در اصفهان
  5. کارخانه آترون کیسه در تهران
  6. و…

چاپ تصویر بر روی کیسه گونی های آجیل و خشکبار و یا پودر لباسشویی بسیار رواج دارد و در بازارهای مصرف جا افتاده است.  چاپ تصویر بر روی کیسه گونی به صورت bopp می باشد.  چاپ تصویر برای کیسه گونی به دو روش هلیو یا سیلندر مرکزی بر روی لایه boppانجام می شود. کیفیت چاپ بسیار بالا می باشد و به دو صورت انجام میشود:

  • چاپ bopp از رو
  • چاپ bopp از داخل

قیمت گونی چاپی

تفاوت کیفیت چاپ تصویر کاملاً مشخص می باشد.  قیمت چاپ تصویر به این روش بسیار گرانتر از چاپ تک رنگ یا دو رنگ می باشد. جهت استعلام قیمت چاپ تصویر جهت صادرات به عراق و افغانستان و روسیه و پاکستان در تبریز اصفهان و تهران می توانید با مشاورین فروش این مجموعه تماس گرفته یا با دفاتر فروش این کارخانجات به طور مستقیم مذاکره نمایید.

فیلم فرایند چاپ تصویر بر روی گونی را در اینجا مشاهده می کنید

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مهندس دیواندری
راه های ارتباطی:
شماره تماس و واتساپ: 09036501463
شماره تلفن ثابت:02136809378
شماره فکس:02136809122
کانال تلگرام: avidbags@
اینستاگرام: avidbags@
آدرس سایت: www.avidbag.com
پست الکترونیکی: avidbag@gmail.com
ادرس کارخانه : تهران . شهرک صنعتی قرچک

حتما ببینید

خرید فروش گونی

مرکز خرید فروش گونی پلاستیکی در تهران زیر قیمت بازار+ فیلم چاپ تصویری

استفاده از گونی پلاستیکی یا پارچه ای جهت حمل و نقل و بسته بندی بسیاری …

واتساپ
مشاور فروش